1403-07-04 14:06
100
0
91524
کارشناس حوزه بین‌الملل:

خشم جهانی از رژیم صهیونیستی تشدید شد

کارشناس حوزه بین‌الملل گفت: جنایات رژیم صهیونیستی نه تنها کارایی لازم برای ایجاد امنیت پایدار آن‌ها را ندارد بلکه به تشدید مقاومت و افزایش خشم بین‌المللی علیه سیاست‌های این رژیم منحوس منجر شده است.

سید زهیر المسیلینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام در خصوص اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی که از روی استیصال است، اظهار کرد: آنچه در لبنان و فلسطین اتفاق افتاده جنایت ضدبشری است و حقیقت رژیم منحوس صهیونیستی را به وضوح نشان می‌دهد.

وی زیرپاگذاشتن حقوق بشر توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: جنایت‌هایی که علیه مردم بی‌دفاع فلسطین و شهروندان بی‌دفاع لبنان رخ می‌دهد از نظر اخلاق، عقل، شریعت، منطق و انسانیت محکوم است و ما هم آن را محکوم می‌کنیم.

* تشدید خشم بین‌المللی علیه سیاست‌های رژیم صهیونیستی

عضو هیأت علمی جامعه‌المصطفی بیان کرد: اقدامات تروریستی که این رژیم منحوس انجام می‌دهد در حقیقت نشان‌دهنده بحران عمیق و رو به افزایش رژیم غاصب هم از جهت نظامی، اجتماعی، مردمی و اقتصادی است که متحمل خسارت‌های فراوان و جبران‌ناپذیر شدند.

المسیلینی ادامه داد: این‌گونه اقدامات و رفتارهای وحشیانه رژیم صهیونیستی ریشه در استیصال این دولت غاصب است و حاکی از ضعف و ناتوانی این رژیم غاصب نسبت به مقاومت اسلامی است.

وی گفت: مردم شریف و مجاهد فلسطین و مردم لبنان به نمایندگی از جهان اسلام از انسانیت و از منطق حق در برابر وحشی‌گری و جنایت صهیونیستی دفاع می‌کنند، کسانی که بویی از انسانیت بردند و انصاف دارند احساس نفرت خود را از رژیم منحوس و رژیم غاصب اشغالگر بیان کردند.

* منتقدان جبهه مقاومت حامی فلسطین شدند

کارشناس حوزه بین‌الملل تاکید کرد: حتی منتقدان جبهه مقاومت در برابر جنایت‌های وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل سکوت نکردند و به انتقاد از رژیم صهیونیستی پرداخته و می‌پردازند.

المسیلینی گفت: بنابراین این مسئله نشان‌دهنده این مهم است که بحران عمیقی برای رژیم صهیونیستی به وجود آمده هم در داخل سرزمین‌های اشغالی و هم در عرصه بین‌المللی و به طور کلی بیانگر وضعیت رو به افول و نابودی این رژیم منحوس و رژیم کودک‌کش است.

وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی دیگر در جهان جایگاهی ندارد، تصریح کرد: آن‌ها در میان حتی مردم خودشان مذموم هستند، بخشی از مردم آن‌جا متوجه شدند که رژیم صهیونیستی دیگر توان دفاع از آن‌ها را ندارد و به فکر فرار از سرزمین‌های اشغالی هستند.

* آنچه با قلدربازی رژیم صهیونیستی گرفته شد با مقاومت پس گرفته می‌شود

عضو هیأت علمی جامعه‌المصطفی گفت: ان‌شاءالله به یمن این هفته مبارک، مقاومت فلسطینی و مقاومت جهادی که در فلسطین و لبنان در حال تلاش است بتوانند تغییراتی انجام دهند و معادلات به نفع جهان اسلام محقق شود.

المسیلینی افزود: ما اگر می‌خواهیم از این وضعیت اسفناک و بحرانی در فلسطین اشغالی خارج شویم به ادامه مقاومت مجاهدان فلسطینی و لبنانی در برابر این رژیم منحوس نیاز داریم، مجاهدان فلسطینی و لبنانی به حمدالله این مهم را به خوبی درک کردند.

وی تاکید کرد: آنچه به واسطه زور و قلدربازی توسط رژیم صهیونیستی گرفته شد تنها و تنها با مقاومت پس گرفته می‌شود و به صاحبان اصلی خود برمی‌گردند.

* رژیم صهیونیستی در حال محو از نقشه جهان است

کارشناس حوزه بین‌الملل، مقاومت را تنها راه مبارزه با غده سرطانی صهیونیستی دانست و تصریح کرد: آنچه در این برهه از زمان در جهان اسلام نیاز جدی است اتحاد و تشکیل امت واحد اسلامی در برابر این رژیم جنایتکار و کودک‌کش است.

المسیلینی، خواستار تلاش دیپلماسی جهانی اسلام و بین‌المللی شد و بر لزوم تشدید فشار بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی تاکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنند تا رژیم اشغالگر دست از جنایت‌هایش بردارد.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی مستاصل شده و به این نتیجه رسیده است که به افول نزدیک شده و در حال محو از نقشه جهان است، دست و پا زدن‌های این رژیم اشغالگر نه تنها کارایی لازم برای ایجاد امنیت پایدار برای رژیم غاصب ندارد بلکه به تشدید مقاومت و افزایش خشم بین‌المللی علیه سیاست‌های این رژیم منجر شده است.

* رژیم صهیونیستی قادر به مدیریت بحران‌های داخلی و منطقه‌ای نیست

عضو هیأت علمی جامعه‌المصطفی گفت: عده‌ای که نسبت به این قضایا خودشان را به خواب زده بودند با دیدن این وقایع، تحول و بصیرتی در آن‌ها ایجاد شد حتی افرادی که در گذشته منتقد جبهه مقاومت بودند امروز با مشاهده این اقدامات و رفتارهای وحشیانه رژیم صهیونیستی در برابر مردم بی‌دفاع فلسطین و اقدامات تروریستی که اخیرا در لبنان اتفاق افتاد از خواب غفلت بیدار شدند و به انتقاد از این رژیم صهیونیستی پرداختند و از آن برائت جستند.

المسیلینی توضیح داد: این اتفاقات نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی با وجود تلاش‌های مکرر برای حفظ وضعیت موجود خود قادر به مدیریت بحران‌های داخلی و منطقه‌ای نیستند و فروپاشی مشروعیت و قدرت این رژیم به وضوح در حال رخ دادن است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.